[Skapa nytt inlägg] - rubrik

En lördagmorgon då min säng ser ut som den brukar göra när jag precis har stigit upp ur den... Då mitt rum ser ut ungefär som alltid, med måttliga mängder kläder, böcker och diverse småskräp på golvet. Då klockan är 12.00 så sitter jag här i nattlinnet och skriver blogg. Veckorna har passerat förbi, inte obemärkt men fort. Jag har varit på Filips 20-årskalas, haft filmnatt med Matilda, Anna och Carro och lite sådant trevligt mellan varven, där läxorna trots allt fortsätter att dominera. Av det som ligger närmast i tiden så var det ett roligt ögonblick när Carro i onsdags plötsligt utbrast "vet ni att jag inte tycker så mycket om ost?", allvarligt med komma-ut-ur-garderoben-tonen. Annars är skolan mest seg. Jag drömmer mig bort till påsklovet, då jag och Emil, Anita och Ingvar ska till Spanien. Så grymt kul, verkligen. Och inte alls långt kvar. Hoppas att allt löser sig bara - först var det svårt att få tag på flygbiljetter och nu har vi ingenstans att bo :). Men det gör det nog.

Jag var i Norrköping förra helgen med, med Emil. Det var roligt, köpte lite kläder och sådär. Carro håller på att gå bärsärkagång (nåja, nästan i alla fall) för att hon tycker att jag har så mycket nytt hela tiden. Det är kul med kläder, synd att jag är pank nu. Hehe. Jag vill fortfarande ha röda jeans! Vart håller de hus? Dessutom behöver jag nya skor och en ny bikini. Så det så.

Det är roligt att skriva, jag saknar lite det där att bara låta fantasin flöda... Någon gång i livet vill jag skriva en bok. Och det är i sådana här stunder som man känner sig lite extra peppad för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback