Pavlov brings me bad news every time I pick up the phone

Jag mådde bra... Ända tills jag kom hem. Trots mycket att göra i skolan och en hals som varken kan prata, hosta eller sjunga och dessutom gör ont som bara den. Men sedan ringde mormor och då visade det sig att morfar har varit på sjukhuset i två dagar nu för att han har fått jättemycket försämrad syn och de vet inte vad det beror på. Kanske har han en tumör bakom ögat... De vet inte än, han ska skallröntgas på tisdag. Detta hemska faktum leder också till att mina föräldrar får avboka sin Rom-resa utan att få några pengar tillbaka. Jag blir så ledsen och arg och orolig, skulle bara vilja ordna upp allting.
Käre Gud.
Gör morfar frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback