Don't be so amazing or I'll miss you too much...

Nu är det julafton, hipp hurra. Jag är hemma, sitter och pratar med lite folk på msn för en gångs skull, det händer ytterst sällan numera. Men har man lov så har man! Det har känts bra att komma hem till gamla linkan, även om jag vet att jag kommer att längta tillbaka till mitt liv i norr... Det är konstigt hur man vänjer sig!
Men jag slutar såklart inte njuta av allt som finns här heller, det är fantastiskt härligt att träffa alla nära och kära.
Jag mår i vilket fall som helst väldigt bra just nu. Tentaångesten har ännu inte infunnit sig och jag har ungefär allt jag kan önska mig (vilket äckligt käckt inlägg det här håller på att bli. Nu får jag nog snart skärpa mig).
Lilla världen gör sig dock ständigt påmind, det är ganska roande när man tänker på det.

Och jag har köpt en jacka till mig själv i julklapp, slagit in den och allt:
"God jul Olivia önskar kungen, tomten och jesusbarnet"

Ska snart gå och lägga mig, läsa skönlitteratur och drömma sött, om the graduate och rocky och den blå rosen på dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback