Weird

Vilken helg det har varit när jag tänker efter. Och vilken dag det har varit idag. Jag vet inte, men då Erik kom hit och gav beskedet att han hade kuggat tentan så blev jag väldigt nedstämd. Jag vet inte, det var så många saker som var ledsamma den här dagen. Och saker som fick mig att må och känna mig underlig. Men jag skulle aldrig erkänna för någon utom mig själv. Trodde knappt ens att jag skulle göra det, men ibland kan jag vara väldigt ärlig mot mig själv nuförtiden. I vissa stunder tror jag att det är jag som håller på att bli spritt språngande galen. Eller kanske att det är världen som håller på att bli det.

I vilket fall, mår bra annars. Har gjort pepparkaksdeg ikväll som ska bakas imorgon. Lussebullsdegen ska jag göra då istället. I skolan repeterar jag antibiotikapreparat och bakterieinfektioner i luftvägarna, men jag har i stort sett redan tagit ett mentalt jullov. Det blir inte mycket gjort, men tentan är inte förrän den 16e januari så det är luuuuugnt.
Är otroligt glad över alla bra vänner också. Jag har tur, för de är många. Och bäst.

En liten undran: vad händer på nyårsafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback