Jobbigt

Konstig helg. Var på inflyttningsfest på pedagoggränd igår, Ebbe och Daniel i T3 hade flyttat in där efter jul. Lite nostalgiskt att gå omkring i sina gamla hoods, även om jag inte längtar tillbaka till korridoren. Ålidhem har absolut sin charm! En dag ska jag nog bo där igen. Det var trevligt i alla fall, och sedan drog allihop till Norrlandsoperan för att gå på Dåliga gatan. En rätt schysst kväll, som slutade konstigt med att David satt och tröstade mig på sängen vid femtiden och jag skrev ett brev med en överstrykningspenna. Sedan åkte jag hem, trots protester. 

Mr mister/snäckan/snuten måste höra av sig snart. För allt är inte okej.
Det kändes bara som om jag följde efter honom hela kvällen, och sedan ringde han halva telefonboken under hemfärden. Så sjukt åsidosatt, han är på tok för bekväm med var han har mig. Och när jag sedan är sur så tror han att det beror på avundsjuka. Ahh, vad allt blir fel! Och jag pallar inte mer av det... Take it or leave it.

Kommentarer
Postat av: Stina

inte gråta min vän...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback