Sunday, bloody sunday

Igår var det stor fest hemma hos oss. Det blev ganska lagom med folk till sist, och roligt var det också, ända tills jag plötsligt började må dåligt. Segt. Anton med kompisar drog till x3me på någon klubb som skulle vara där, och resten till teatercaféet. Jag skulle också ha följt med, men jag pallade inte att ta mig någon annanstans än till sängen. Erik tog hand om mig i alla fall, han är bra. Och idag steg man upp ur sängen vid tre... Ska och fika med Victoria om ett tag, för jag har gett upp alla tankar på att göra detta till en nyttig dag. Egentligen skulle vi ha spelat beachvolley kl 12, men jag tror inte att jag på allvar trodde att jag verkligen skulle gå upp tills dess. Istället hade jag en väldigt mysig och soft förmiddag med mycket musik och prat om bl.a. göteborgskravallerna, classic albums, artistödmjukhet, sällskapsspel och andra viktiga saker här i livet. Bästa timmarna den här dagen, helt klart.

Woho, fick precis sms om att fika-tiden blivit tillbakaskjuten litegrann, så nu måste jag gå och fräscha till mig innan jag far iväg på min cykel.

maquillage, c'est camouflage


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Vem skulle du välja i dagens duell på min blogg?
Vanessa eller Ashley? =)

Postat av: Stina

tråkigt att du mådde dåligt. verkar som du hade en bra söndag i alla fall. puss

2008-02-12 @ 19:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback