Sliten

Mm, idag är jag alldeles fruktansvärt trött. Och ändå ska jag på ärtsoppesittning ikväll PLUS att jag ska upp och ha dissektion 8.15 imorgon. Kan saker och ting vara bättre timade? I alla fall, nu ska jag inte tänka på morgondagen utan på hur jag ska se ut ikväll. Det är lite olika årtionden som dresscode och vår grupp har 70-tal. Perfekt med tanke på att jag redan har outfiten, frågan är bara hur man ska ordna håret. Orkar nog inte vara tillräckligt ambitiös med det. Ska nog mest vara... snygg (m, bra tänkt). Jag har i alla fall inte tagit ut mig hälften så mycket som typ Sofia som var ute både i tisdags, onsdags, fredags och lördags samt ska ut ikväll, imorgon, fredag och lördag. Overkill gånger 1000, men är man nollegeneral så är man det, förstås. Glad att jag inte tog på mig någon sådan roll. Det var tillräckligt jobbigt att fixa Ålidhemsracet i lördags.

Det var uniaden idag på universitetet också, dvs en slags mässa med hur många företag som helst... Dock inga som hade något alls med oss att göra. Vi utnyttjade det maximalt ändå och samlade ihop en rejäl godishög, massvis med bläckpennor, en vattenflaska och lite skräp. Inte helt fel. Särskilt inte som jag är i behov av bläck nu när jag skriver de latinska namnen på mina Gray's anatomy flash cards.

Dagens spontana lista - instrument jag skulle vilja vara riktigt skillad på:
1. Klaviatur (såklart). Virtuos vore inte fel.
2. Violin
3. trumpet
4. Trummor - så jag kunde göra fetare beats till mina projekt
5. Gitarr
6. Mandolin

Håller förresten på att lyssna in mig på the Bedlam in Goliath, nya Mars Volta-plattan. Den är mycket bra, har bara inte hunnit lyssna tillräckligt många gånger än, så den är fortfarande lite kaotisk och svår att betygsätta hittills. Det är i alla fall en schysst kontinuitet i skivan, det gillar jag... Time to go, måste börja fixa i ordning mig!

Ps. Jag saknar Lina. Det var bara en och en halv vecka sedan hon for, men det känns som om det var jääääättelänge sedan. Du fattas oss, vännen!!! Umeå är inte detsamma utan dig :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback