Tenta, tenta, tenta, tenta

Random tentaord poppar upp i mitt medvetande titt som tätt... Cyklinberoende kinas, Mad2, Bid, Bax, Bad, Bcl-2, cohesin, condensinder, nuclear lamina, aktinfilament, GTP-hydrolys, UDP-glukos, HMG-Coa, glukos 6-fosfat, hexosmonofosfatshunten, translokering, translokation, Barr Body, mismatch repair, MutS och MutL (nej förlåt, givetvis ska det ju vara MSH6, MSH2 och MLH1), metafas checkpoint, neuralröret, prochordalplattan, somiter, mesoderm, PIP3, angiogenes, MMPs och TIMPs..... Ja ordflödet kan fortsätta i all oändlighet om man så ville det.
Helt sjukt, jag tror att jag har lärt mig fler ord än vad jag skulle ha gjort om jag hade läst språk. Imorgon gäller det. Ska bli skönt att få skriva den dock, jag känner mig redo att göra mitt bästa för att få cellenkursen ut ur mitt liv. Erik och jag hade slutspurten hemma hos mig, det var riktigt bra. Fick repetera några små luckor. Jag var och hämtade mina nya böcker idag också. Skönt med lite fräscht material.

Längtar tills imorgon eftermiddag.... Förhoppningsvis... Lättnad
Och så ber jag till Gud att en viss person ska klara sin tenta, du förtjänar det verkligen.
Nog med skola.
Jag spelar in en hel del musik just nu, det är roligt. Den får ni höra någon gång!
Kärlek,
Er tillgivna
Olivia

Kommentarer
Postat av: Emil

Haha, märkte nu, sorry!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback