M83

Väntar på att Erik ska ringa... Just nu vet jag inte vad som händer med den här kvällen. Antagligen (och förhoppningsvis) blir det fest hos Johan Palmcrantz, all invited.


Jo. Det blev det.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det händer inte så mycket i mitt liv just nu. Igår när jag skulle cykla från Fabian skjutsade jag Sofia en bit och det var glashalt ute... Det hade regnat på dagen och eftersom det är så svinigt kallt häruppe så hade det blivit underkylt. I inte speciellt hög hastighet (tack och lov) försökte jag göra en ödesdiger sväng som resulterade i ett hårt fall och jag fick smaka asfalt. Fick några skrapsår på fötterna och slog i ena underarment, närmare bestämt det ben som kallas ulna, eller armbågsbenet på gammal hederlig arbetarsvenska. Det var inte så skönt. Vi var på musikal igår också, svart som synden. Den var helt okej, det var en satir på religionens byråkrati och handlade om frikyrkan. Ganska rolig på sina ställen faktiskt. 
Nu har jag inte mer tid att beskriva min relativt händelsefattiga levnadsberättelse. 
Don't Save Us From the Flames.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback