Everything is in it's right place.

Hej hej! Nu är det helg igen. Igår var jag på bio med tjejerna i klassen och såg Patrik 1,5 som var helt ok, den var mer seriös än vad jag hade trott innan och det var positivt. Efteråt åkte jag och till Erik och softade lite där, och idag har vi varit iväg på storloppis på väst på stan (jättelångt bort!), fick tips av Markus och det var ett riktigt schysst ställe. Hade kunnat köpa mycket mer om det inte hade varit så att jag:

1. Inte hade så mycket pengar, kontot är tömt efter inköpet av årets iksu-kort
2. Inte vet vad jag behöver och hur mycket jag kommer att ha plats för i den nya lägenheten
3.  Har handlat alldeles för mycket saker redan den här månaden.

Det blev i alla fall ett halsband, en brosch, några tallrikar samt en stringhylla att sätta på väggen. Det sämsta var bara att jag efter inköpet märkte att själva gavlarna var olika! De som sålde hyllorna hade två nästan likadana, och hade blandat ihop gavlarna. Jag gick i alla fall tillbaka och klagade lite, fick 50 spänn tillbaka och de tog mitt telefonnr ifall den andra personen som hade köpt en hylla skulle komma tillbaka igen. Hoppas att de ringer imorgon, annars får jag gilla läget bara :). Det var väldigt värt pris i alla fall och om ett halvår ska jag lätt åka dit igen och handla mer grejer. Nattduksbord och sådant.

Ska snart göra i ordning mig för att åka till Ida på lite förfest. Är peppad till tusen för en rolig kväll, men stan är typ helt död just den här helgen... Får väl se vad man hittar på.
Take care everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback