Ibland ler livet

Idag: Sovit länge. Fixat plats i bil från Linköping-Arvika och tillbaka i sommar. Lägenheten äntligen uthyrd över sommaren (jag sparar 6000 kr). Två avsnitt av Generation Kill med Erik. Kvällstentaplugg med Victoria och Caroline.

Det enda som saknas är att jag borde gå ut. Jag har inte varit utanför dörren idag och det vore skönt att få insupa lite frisk luft. Mm, jag tror att jag gör det faktiskt!

Ps. En litet mindre trevlig sak är att jag har fått en gigantisk, svullen, pulserande, rödlysande finne på sidan av min näsa. Den gör ont och ser väldigt oklädsam ut. Jag önskar att jag bara kunde ta en kniv och skära bort den och att det skulle fin, normal hud under. Jättepraktiskt skulle det vara.


Kommentarer
Postat av: Gry

Fin blogg:D Varför inte kolla in min www.grysan.blogg.se??

2009-08-24 @ 10:19:15
URL: http://grysan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback