andra advent

Det blev en hejdundrandes kväll igår, sjöng två julkonserter med kören jag sjungit i denna höst, och sedan skulle jag och Samina hinna ikapp alla andra som var hemma hos Anna. Det blev lite för mycket lite för snabbt. Jag mådde illa och tog mig hem precis efter att vi betalat inträdet till corona. Onödigt, men det funkade bara inte. Det var rena undret att jag inte tappade bort någon av alla dessa prylar jag hade med mig.

Idag har det varit en segdag, och nyss var jag, David, Erik, Samina och Maria på ålidhems centrum och åt pizza. Det var gott med mat, men jag blev nästan lite illamående av den starka såsen. Hmm. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Se på twin peaks kanske. En icke-produktiv helg är trots allt väldigt skönt.

Om två veckor är jag hemma på jullov. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback