Värd dag, jag mår bra

Av någon anledning har jag börjat skriva blogginlägg väldigt ofta på senaste tiden. Jag tror att det hänger ihop med att varje gång jag ska sätta mig och läsa anatomi så blir jag supersugen på att göra något helt annat.... som att publicera små anekdoter ur mitt anspråkslösa liv. Hade i alla fall väldigt trevligt igår på sittningen, satt bredvid Markus som är med i vår nollegrupp och upptäckte att han faktiskt är ännu trevligare än vad jag tänkt förut. För en gångs skull en lyckad bordsplacering alltså! Caroline var väldigt igång efter middagen och kunde inte sluta säga: "grupp treeeeeeeeee.... fy f*n vad bra" om och om och om igen! Ett och annat avslöjande fick jag också till min förvåning vetskap om. Denna värld är bra underlig ibland. På eftersläppet kom en hel del T3or, däribland David som jag pratade med och det gjorde mig glad... Konstaterade att läget kanske inte var så illa som jag hade trott, på kärleksfronten alltså. Jag kanske bara tolkade det hela fel, problemet ligger antagligen i en annan ände än vad jag uppfattade vid samtalet för två helger sedan. Det måste jag ta upp med en viss person vid ett lämpligt tillfälle. Ordentligt. Usch, vad jag är dålig på sådant! Efter ett tag tvingade sig Erik till Villan, även han, vilket jag tyckte var bra.

I morse skulle jag ha dissektion av hjärt-lungpaket från gris 8.15, som nämnt tidigare. Jag hade först tänkt att glida in efter lunch och hänga med "fel" halva av klassen, men jag visste inte riktigt hur seriöst organiserat det hela var och när jag sedan ändå vaknade halv nio och insåg att jag inte skulle somna om så tänkte jag att vad tusan... Jag kan ju lika gärna komma sent och sedan ha resten av dagen i behåll. En väldigt värd grej. Dissektionen tog bara en dryg timme och sedan åkte jag hem och sov lite till. Mmmmmmm...

Har hållit på att kolla skidresor också, men det går halvbra. Har inte hittat något perfekt än, men Jens stuga i Hemavan lät ju inte helt fel? Måste fråga om det där!


Nog om allt som har dött, du vet jag aldrig andas lätt och förstrött
Du vet att jag sover med hjälp av din puls

Det sitter i dig, mitt hjärta


Kommentarer
Postat av: Stina

de var läskiga för att de stod precis vid brevlådan. hah men annars är de inte så läskiga :) det låter som du har det riktigt bra i Umeå Olivia!! lyssnade förresten på din Neo första gången härom dan. såå galet bra den är! jag hade tårar i ögonen efter halva! du är såå duktig min vän! puss

2008-01-31 @ 20:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback