Gudvadjagärtrött

Jag har haft en riktigt jobbig dag idag:
07.40 steg jag upp och hade sovit gott för för första gången den här veckan (stressen tar hårt på oss alla)
09.00 var jag i skolan och satt och skrev en labrapport med Ylva och Martin hela förmiddagen
13.00 började vi labba (vilket jag avskyr) och det tog aaaaaaslång tid och jag screwed up big time, nästan i alla fall. Resultatet gick ändå att rädda, som tur var, eftersom det var en hel två-dagarslab.
16.30 slutade jag skolan och åkte då till Erik för att hämta nycklar.
17.00 var vi ett gäng som övade på att sticka nålar i varandra (perifer venkateter som man använder när man sätter dropp samt blodprov)
19.40 kom jag hem och gjorde mat.
20.30 fick jag veta att pianot jag ville köpa redan hade blivit sålt. Tråkigt.
20.45 ringde mamma och jag började gråta i telefonen bara för att jag var så utmattad och för att jag längtar hem lite.

Det är dessutom så otroligt mycket Umeå-höst just nu, vilket gör mig lite deppig. Kallt, mörkt och blött. Och skolan har typ aldrig varit värre. Jag ogillar termin 3 än så länge, arbetsbördan är hemsk. Jag borde ha en påse godis just nu.

Men nu ska jag sluta klaga. Imorgon är det fredag och fredagar är bra dagar.
Godkväll

Kommentarer
Postat av: amanda

VA!?!?!?!? sticker ni nålar I VARANDRA!?! Du ljuger!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaah :'(

2008-10-02 @ 23:36:11
Postat av: Bildekor

Rätt fin blogg faktiskt. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback