Genom vinternatten

Har haft en ganska galen helg, med förfest hos mig i fredags och följande utgång på Corona av alla ställen (det var någon sorts kick-off för Umeå Open som ska vara om en månad)... Det var riktigt nice med klubb zoo, och jag vill dra mig till minnes att jag mitt hjärta slog ett extra slag när de satte på Pulp's Disco 2000 på dansgolvet. Igår gjorde jag inget vettigt alls, försökte hämta mig ifrån nattens sviter, men jag spelade in lite musik i alla fall och det var nice. På kvällen åkte jag till Lisa i min klass och hennes pojkvän Bobi... Vi skulle nämligen gå på Jonathan Johansson på Scharinska. Det var en väldigt trevlig kväll, även om jag var så sjukt trött på slutet. Jonathan var i alla fall väldigt bra, köpte hans skiva till och med. Det är ju inte ens säkert att den går att ladda ned, och dessutom tycker jag om att köpa skivor på konserter för då blir det liksom som en upplevelsegrej och varje gång man tittar på just den skivan kommer man att komma ihåg den kvällen man var där och vad som hände i ens liv just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback