Fotobok från Fuji!

Min kära väninna Amanda skaffade sig genom hörsägen en gratis fotobok från Fuji direkt genom att skriva om den på sin blogg, så jag tänkte göra samma sak! Hoppas att det fungerar, men i vilket fall blev jag ganska sugen, så då köper jag väl en annars...
På Fujis hemsida (
http://www.fujidirekt.se/fotobok) skriver de att man på ett väldigt enkelt sätt kan fixa ett fotoalbum som ser proffsigt ut.
Och ja, när jag tittar på exempelbilderna så ser det ju riktigt bra ut. Jag älskar att titta på bilder, riktiga pappersfoton, men det är så lätt att det aldrig blir av med framkallning, albuminköp och klipp-och-klistra som ändå bara kladdar på bilderna och så vidare. Därför tyckte jag att det lät som en alldeles ypperlig lösning att via nätet fixa allt det där på en gång och sedan få resultatet hem i brevlådan!
Hur går det då till? Jo, man laddar ned ett program där man kan lägga in bilderna, placera dem som man vill ha dem på sidorna, infoga texter och beskära dem. Vissa effekter kan även läggas till, t.ex. så finns det olika ramar man kan ha runt fotografierna. Så här ser det ut: Fujicolor Fotobok

Man kan bestämma om man vill ha en bok i liggande eller stående format, med mjuk eller hård rygg och i storlekarna A4, A5, A6 samt kvadratiska sidor. Sidantalet i en vanlig bok är 24, men det går även att köpa till fler, upp till 64 stycken. Priserna är lite olika för olika format och böcker, men för att ge ett exempel så kostar det 295 kr för en A4-bok med 24 sidor. Frakt tillkommer med 49 kr och efter ca 2 veckor får man produkten levererad. Och så här fint blir slutresultatet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback