Goddag herr tomat

Jag tror inte att det är så många som läser den här bloggen...






Men vad gör det egentligen? Jag orkar inte hålla på och "göra reklam för den" precis.

Idag har jag varit i skolan igen, haft engelskaredovisning med musicquiz (eller som Matilda och Carro ville - mjusikviss) av kategori Canada. Det gick väl hyfsat. Så dagen har varit okej, varken mer eller mindre.
Har skrivit en låt nu på kvällen! Hittat på lite mer och tagit bort saker från vissa alster som jag redan hade i mitt sinne. Det blev bra. Lite av en dracula-stämning hehe. Det skulle vara roligt att spela den med bandet. Man borde ha en riktig kyrkorgel att spela på då, men det går nog inte att fixa :).

So long, suckers


Kommentarer
Postat av: Emil

Jag vill höra din låt sötnosen!

Postat av: Emma

Jag läser :D

2006-01-14 @ 11:51:58
URL: http://mema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback