Hemma i huset

Nu är det lördag och här sitter jag. För första gången på otroligt länge är jag hemma en fredagkväll. Men jag orkade inte åka till hangaren, så det var skönt att vara hemma och titta på tv med mamma och pappa, stoppa i mig popcorn och choklad samt bara känna mig så där mysigt "hemma" som man bara kan vara när man är just hemma.

Igår var jag i simhallen med Emil. Det var roligt, även om jag gärna skulle ha varit lite bättre vad gällde att simma under vattnet och dra sig längs "pinnarna" där det är som djupast i vågbassängen. Jag får träna på det där lite mer.

Och idag var det uppsatsskrivning i engelska B och jag argumenterade om våldsfilmer, men det gick ganska dåligt med tanke på att halva min uppsats bestod av en liknelse som handlade om strip-tease-show med skinka (observera: ham) som säkert ingen kommer att förstå. Men whatever. Jag använde i alla fall ganska friskt med sammanhangsord. Haha.

Just nu skulle det vara jätteskönt att bara nattfilosofera lite, men jag vet inte riktigt vad jag ska filosofera om. Kanske skriver jag texten till låten, som jag förresten har gjort om ganska radikalt på vissa ställen. Men den är bättre nu. Lite mer fart, byten och variation.

Truth is a whisper.
Listen carefully.



Kommentarer
Postat av: Emil

Uppdatera!!

2006-01-17 @ 07:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback