Nu ska vi dansa efter min pipa

Igår var jag i simhallen med 11 grabbar eller något sådant :). Det var roligt, men ganska grabbigt som ni kanske förstår. Ungefär hälften av allt vatten i bubbelpoolen rann över kanten när alla hoppade i samtidigt och väl nere gick det ganska vilt till... Jag lyckades åka rutschkanan på mindre än 8 sekunder (7.99)! Yeah. Efter det så drog vi och åt lite mat på McDonalds och sedan bar det av till kyrkan. Jag, Joel och Erik repade inför galan på lördag och hittade på både det ena och det andra. Det blir nog bra till slut, måste bara fixa med MIDI-klav och synthmodul och allt vad det är. Hoppas att det finns något som liknar MiniMoog Porta Lead i HAlion, för det är ett grymt ljud faktiskt. Det är roligt att spela med dem, de är duktiga och man känner sig lite torftig jämfört med dem i vissa ögonblick.

Idag har jag bara varit på en lektion, gick hem sedan för att jag hade så fruktansvärt ont i magen och inte kunde koncentrera mig på någonting alls. Väl hemma gick det dock över ganska fort. Kanske ska fixa några starkare värktabletter eller något, för det är inte så stabilt att jag måste gå hem från skolan ofta. Utbytesstudenten var med för första gången idag också! På grund av mitt tillstånd var jag lite disträ vad gällde det som hände runt omkring mig, men han verkar väl trevlig. Ja, det är en kille förresten :). Han heter Cameron (tror jag) och kommer från Australien. Men för i hela friden, ska man vara i Sverige ett år, då går man väl inte NATUR av allt här i världen? Hehe.

Smeka en kind
Lyftas mot Gud
Bygga ett hus
Döda en man
Spela ett vackert musikstycke
Tänk vad samma händer kan göra...


Kommentarer
Postat av: Emil

Äre du som är Jarhead inspirerad?

2006-01-26 @ 23:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback