Pladask

Torsdagskvällen tillbringade jag med Amanda. Nice nice. Vi borde ses oftare, ja verkligen! Hihi. I fredags hade jag och Emil en heldag tillsammans. Det var jätteroligt och mysigt. Vi var hemma och softade, spelade musik, spelade bowling (han vann den första, jag den andra och så vann han de sammanlagda poängen), köpte pizza och frossade i onyttigheter. I lördags träffade jag Jenny och även Lollo en liten stund. Vi spelade rappakalja med Benjamin och Lollo fick redan från början för sig att skriva korta svar. Haha, det var ganska roligt. Danne kom en liten stund på kvällen. Vi tittade i jäääääättegamla skolkataloger och spelade nintendo 8-bitars. Livet är bra trevligt ibland.
Och sedan blev det söndag och lovets sista dag. Jag var i kyrkan, på missionsmöte så det var ganska långt, men trevligt. Efteråt gick jag till Emil "en stund" (dvs i princip hela dagen). Vi spelade Gitaroo man (som jag i och för sig sög på, men som var ett riktigt roligt tv-spel. Jag får träna lite mer så kanske jag också blir bra någon gång), kollade på anime, spelade musik (de nya låtarna blir riktigt bra!) och gick en promenad. En promenad som fick ödesdigra konsekvenser...

Rätt som det var så fick jag för mig att kasta lite snö på min käre pojkvän. Och full av testosteron som han är skulle han förstås kasta tillbaka, men var nära att ta upp den GULA SNÖN. Ahhhhghghahghhghahahghghghghhghaaaaaaaaaaghghghahggggggggghhhhhhaaaaaa.
Ja.
Jag var redan på väg bort från platsen (nåja, i alla fall ett par meter) när han sa "titta vad jag höll på att ta upp". Så jag vände mig om och tappade helt fotfästet och föll pladask rakt framåt. Haha. Det måste ha sett roligt ut.
Och jag blev snöig.

Emil hade en väldigt fin t-shirt också
"no problem man!
St. Tropez"
Det var ju i alla fall snygg fit, eller? *blink* *blink*

see you later alligator


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback