you

Dumma dumma... Konstig dag idag. Jag fick i alla fall prata av mig hos Victoria över ett gäng scones och te. Det var mysigt. Fredagen var väldigt galen, det blev middag hos mig och tentafest hos Matilda på Mariehem... Och Lina har flyttat nu, det är tråkigt men jag hoppas att hon får det toppen i Lund. Vi tog avsked av henne då i alla fall. Och när jag, David och Erik skulle hemåt så blev det en helt sjuk hemfärd i snöstormen. David stal ett skosnöre och fick sjukt dåligt samvete. Nu är han rädd för att någon ska spöa honom :). Igår tog jag det ganska lugnt, kollade på film på kvällen och lite ultimate fighting faktiskt. Det är en väldigt konstig sport, lite obehagligt med brutaliteten om man inte har tittat förut, vilket jag inte hade gjort. Och idag... Jaa. Efter att jag varit hos Vic var vi i faddergruppen och fixade pastasallad till nollorna som börjar i morgon. Det ska bli grymt kul med nollning, jag ser fram emot det järnet!

Men jag känner mig rätt förvirrad just nu. Och tom. Det där du sa... Jag fick bara en känsla av att saker och ting aldrig kommer att bli. Det är inte värt det va? ..... men jag är värd mer än så
Ja.
Kärlek är som nikotin.

Kommentarer
Postat av: Stina

min vään! tentan är avklarad! jag var osäker på när du skulle skriva den! hur kändes det? kändes det bra?? och ooh vad kul med nollningen. hoppas det blir kulkul. höras på telefon snart?? Puss!

Postat av: bränn

aa, hade helt tappat bort din blogg. dumma mig! nu ska jag börja följa ditt liv igen. får jag påpeka att du har så mörka färger att jag nästan börjar gråta av ren depression? hoppas allting går bra med både tentor och konstiga dagar!

2008-01-23 @ 10:34:51
URL: http://ewinnerligahjerta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback