Synd...

... att min blogg inte var mer spännande, typ som Amandas. Älskar att läsa hennes inlägg.
Och sedan kommer jag till min egen blogg, och den är typ astråkig. Jag vet inte om det beror på att jag skriver för lite vad jag tänker på och för mycket vad jag har gjort om dagarna. Men när jag sätter mig här så har jag så svårt att komma på något vettigt, då är det lättare att bara babbla på om skolan och mikroskopet och vilken mat man har lagat och vad som spelas i högtalarna för tillfället (vilket är Bruce Springsteen den här gången) och vilken fest man var på i helgen.... Och så vidare i all oändlighet. Det känns liksom lite deppigt att läsa vad man har skrivit då man inser att hela ens liv är så mycket VARDAG att man vill kräkas. Fast jag gillar min vardag ganska bra förstås.

Idag fick jag nycklarna till nya lägenheten. Finfint. Det enda som var lite skumt är att det är ett hål i fejk-parketten med en diameter på ca 5 cm. Jag undrade om de skulle göra något åt det. Det visste de inte.
Och så var det riktigt jobbigt att jag var tvungen att vänta under hela besiktningen på att få gå därifrån, vilket tog en timme. Det var iskallt och duggregnade (snart dröjer det inte länge förrän det faller istappar istället) och dörren stod öppen hela tiden.
Stackars mig alltså :).

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker exakt likadant om min blogg. jag skriver bara om vardag och fester och kanske inte mikroskop men gustav vasa istället. sluta inte skriva din blogg för allt i världen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback