Computerliebe

Ahhh, jag blir galen på detta eviga pluggande. Har en skriftlig dugga imorgon, vilket i och för sig kanske inte är så farligt, men om man inte klarar den så blir det någon sorts inlämningsuppgift, och dessutom känns det så otroligt mycket bättre om det går bra och man upplever att man ligger i fas. Just nu sitter jag hemma och lyssnar på Kraftwerk (som är typ bäst) och läser om akut diabetesacidos med risk för cirkulatorisk kollaps (som inte är lika mycket bäst). Bakade bröd nyss så det luktar gott i hela lägenheten i alla fall. Stort plus.
Längtar tills imorgon, då blir det någon slags middag (?) och utgång. Jag är förväntansfull inför vad den ny klubben "popterror" har att erbjuda på teatercaféet... mmm
Något annat som inte ska bli helt fel är att få lite nya pengar snart. I neeeeeeed it so bad!

Och så älskar jag "Girlfriend in a coma" av Douglas Coupland (älskar i och för sig allt han skriver)... Världens bästa present från världens bästa pojkvän. Puss!



Kommentarer
Postat av: amanda

det är en the smiths låttitel också va?

2008-09-26 @ 13:29:30
Postat av: Oliven

Yes, det är därifrån titeln kommer. Den här författaren skriver inte bara världens bästa böcker - han har bra musiksmak också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback