One of these days...

Mm, Harvest Moon med Neil Young förknippar jag med sommar, fabriksdoften och inte minst alla cykelturer mellan Fergas och Linghem. De var hemskt tråkiga, men jag hade i alla fall Buzzcocks, Pulp och Neil att trösta mig med. De gjorde de tidiga morgnarna och motvinden lite mer uthärdlig.
Men ikväll är det ingen sommar. Snålblåst och regnrusk snarare. Tur att man får vara inne då. Och tentaplugga (haha).
Tyvärr känner jag mig helt matt sedan jag kom hem från träningen. Vet inte om tröttheten är allmän, beror på matkoma eller om det bara är träningens fel. Antagligen är det en kombination av alltihopa.
Jag mår åtminstone bra nu, förra veckan var väldigt jobbig för jag hade väldigt ont i magen :(.

Dagens glädjeämne är i alla fall att Erik fick sin tenta upprättad. Grattis baby, det förtjänade du sannerligen. Den här terminen har min käre pojkvän gjort tentor för en och en halv termin (45 poäng har han tagit totalt). Om han skulle klara vårens 30-poängstenta så skulle det vara en storslagen bravad, och det är nog inte omöjligt. Hans sätt passar ypperligt för den typen av tenta (men jag vet inte om jag är lika glad över upplägget... Tentan är jättelång och så är det baserat på fall med följdfrågor. Man får aldrig gå tillbaka och skriva om något svar när man vänder sida, för på nästa blad står svaret på förra sidan. Läskigt!). När han kommer ikapp igen, då ska det banne mig firas!! Han har alltså haft tentor släpande efter sig sedan början av termin två och fram tills idag. Det skulle jag aldrig palla rent psykiskt tror jag.

En annan rolig sak idag är att jag förhoppnigsvis kan hyra ut min lägenhet i andra hand i sommar. Det vore så sjukt bra att slippa betala 6000 spänn i onödan (juli är hyresfritt och jag kommer nog bara hyra ut 2,5 månader).
Oj, fuck, jag fick visst in kursiv stil här, och det går inte att ta bort. Verkar ha fastnat på något vänster.
Det får bli lite udda helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Stina

ååh världens största grattis till Erik! fy vad bra! snart snart snart är det du och jag i Linkan baby! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback