Svennebanan

Nöjt konstaterar jag att årets sommarplåga faktiskt är ganska nice. Promoe är skön! Anyway, nu är det inte mycket tid kvar innan preklinsittningen på rex börjar! Om 40 minuter (SHIT!) ska jag vara hos Emelie på stippan och fördrinka lite. Det ska verkligen bli hur roligt som helst ikväll, och jag ska få se Erik i kostym för första gången. Jag slår vad om att han är världens snyggaste och att jag kommer att bli oförfogat stolt över honom, ungefär som om det var jag som fick honom att vara så het. Men jag kan ju vara stolt över att han tillhör mig förstås.
Efter många om och men följde jag med Victoria till stan igår för att återigen leta efter något att ha på min kvällen till ära. Alla andra hade köpt nya fina kläder, och det kändes så trist att jag skulle komma dit i samma gamla kläder som använts X antal gånger förut (inte för att någon bryr sig utom jag själv, men jag vill känna mig fin ju)... Självklart fanns det EN enda klänning i hela stan som jag tyckte om och den var inte nådig mot min plånbok. Men vad gör man - det är bara att betala och se glad ut. Pengar är till för att spenderas.
Det börjar bli lite bråttom nu... Ska dra på lite bra musik och förbereda mig för vad som komma skall.
Musik som snurrar i högtalarna just nu: Kings of Convenience, Scarlett Johanson, Saturday Looks Good to Me och Smashing Pumpkins


Kommentarer
Postat av: amanda

visa klänningen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback